AnyDesk-ID

Távolsági segítségnyújtás


Gyors és hatékony probléma megoldást nyújtunk távsegítséggel! ​

Vannak olyan problémák amik megoldásához nem szükséges a helyszínen lennünk, mert távolról is el tudjuk végezni azt. Munkatársunk a számítógépére belépve, irányíthatja annak egerét és billentyűzetét. Ön mindezt otthonából nyomon követheti, látja éppen hol tart számítógépének javítása, hibájának keresése. Távolról akár programokat telepíthetünk, eltávolíthatunk számítógépéről vagy szükség esetén módosíthatjuk annak beállításait.

A távsegítség szolgáltatás igénybevételéhez az AnyDesk program használatára van szükség. Ez egy gyors és biztonságos távvezérlő szoftver, amely lehetővé teszi, hogy segítséget kapjon anélkül, hogy személyesen kellene jelen lenni a segítségnyújtónak.

A távoli segítségnyújtás előnyei:
✅Bárhová kérhet szakmai segítségnyújtást, csupán internet kapcsolatra van szüksége.
✅Gyors mivel nem kell az adott helyszínre kiszállni, ezért jó eséllyel rövid időn belül tudtunk segíteni.
✅Nincs kiszállási díj

A távoli segítségnyújtás közben:
✅Teljes ellenőrzés az Ön kezében: A távsegítség csak az Ön engedélyével működik.
✅Látható műveletek: A teljes folyamat során végig látja a képernyőjén, hogy milyen lépések történnek.
✅Titkosított kapcsolat: Az AnyDesk fejlett titkosítási technológiát használ, így az adatátvitel biztonságos.
✅Bármikor megszakítható: Ön bármikor lezárhatja a kapcsolatot egy kattintással.

A távoli segítségnyújtás díjszabása:
✅A szolgáltatás megkezdett félóránként 3500Ft-tól igénybe vehető. (Az esetek 80%-ban a problémák 30 perc alatt megoldhatóak)
Fizetés módja: Sikeres távjavítást követően, átutalással vagy a székhelyen készpénzzel.


  • 1. LÉPÉS: Kattintson IDE és máris indul a letöltés!

A letöltött programot futtassa, vagy ha később is szeretné igénybe venni a távsegítséget, néhány lépésben telepítse!
Kattintson az „AnyDesk telepítése erre a számítógépre” feliratra.
Gördítsen lejjebb és kattintson az „Elfogadás & Telepítés” gombra.
A felugró ablaknál az „Igen„-t kell megjelölni.
Ha a telepítés sikeres volt, a jobb felső sarokban lévő X-re kattintva zárja be a programot. Ezután látnia kell az Ön munkaállomásának 9-11 jegyű azonosítóját.

  • 2.LÉPÉS: Telefonban adja meg a munkaállomás azonosítóját.

Miután telefonon egyeztettük a javítás időpontját (+36/20/214-16-74) az Ön által megadott munkaállomás 9 jegyű azonosító kódjával tudok belépni a számítógépébe.
Tanácsos a telefonhívást akkor kezdeményezni, ha látja a számsort!
A programnál nincs előre meghatározott jelszó, ezért minden csatlakozásnál felugrik egy ablak és Önnek engedélyezni kell, hogy beleegyezik a csatlakozásba a zöld „Elfogadás” gombbal!

  • 3.LÉPÉS: Az előre egyeztetett időpontban elkezdem a javítást.

Ön kényelmesen, hátradőlve végignézheti a hibakeresési és javítási folyamatot. Gyakorlatilag ugyanazt fogja látni a monitoron, amit akkor látna, ha ott ülnék Ön mellett munka közben.
A javítás végeztével kilépek a számítógépéből, amit Ön azonnal érzékelni fog és visszakapja az irányítást.
A folyamat bármikor megszakítható.
Ha menet közben kérdéssel fordulna hozzám, van mód a telefonos kapcsolattartásra a javítás ideje alatt.

  • 4. LÉPÉS: Sikeres javítás esetén a szolgáltatás díjának rendezése.

A szolgáltatás megkezdett félóránként 3500Ft-tól igénybe vehető. (Az esetek 80%-ban a problémák 30 perc alatt megoldhatóak)
– Fizetés módja: Sikeres távjavítást követően, átutalással vagy a székhelyen készpénzzel.